NOVINKY

arr3Jaký epilátor použít a jak nato? Velké povídání o epilátorech. Vybíráme laserový epilátor Líbivý, bezpečný, skladný, odolný. Takový je ideální a žádaný... arr3Proč laserový epilátor?Epilaci chloupků v dnešní době považujeme za standardní součást našich návyků. Pokud pomineme... arr3Epilátory PhilipsNové Epilátory Philips jsou založené na laserové technologii IPL (Intense Pulsed Light), která Vám... arr3Výměna baterií do aktuálních modelů Philips LumeaVaše baterie v epilátoru Philips Lumea již nemá výdrž? Epilátor musíte mít stále připojený do... arr3Možnost vrácení zboží do 14 dnů, řešení reklamacíChcete nám vrátit zakoupené zboží? Můžete nám jej vrátit do 14 dnů od nákupu. Nutno emailem poslat...

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 7 499 Kč (315 Eur)
Skladem
Naše cena 7 199 Kč (302 Eur)
Skladem
Naše cena 5 484 Kč (230 Eur)
Skladem

Záruka a obchodní podmínky
Záruka a obchodní podmínky 2023

Vážení zákazníci,

zde naleznete veškeré informace o reklamaci, vrácení zboží a platebních a dodacích podmínkách.

Základní údaje


Provozovatel obchodu a dodavatel zboží: Petr Šimčík, Mame-Slevu.cz
Sídlo společnosti: Jasanová 16, Brno 63700 (toto není adresa pro vracení zboží ani pro příjem reklamací) IČO: 13036891 DIČ: CZ7102103888 
Datová schránka: připravujeme
Telefonní kontakt: +420 773104922 e-mail: info.blueone@seznam.cz


1. Všeobecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.mame-slevu.cz. Podmínky
blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a
kupujícího. Je-li kupující v postavení podnikatele, bohužel nelze zboží dodat, kupující bude informován.
Provozovatelem internetového obchodu je Petr Šimčík ič.13036891, vedený u Živnostenského úřadu Brno. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
2. Vymezení pojmů
Spotřebitelská smlouva – je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud
smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně podnikatel.
Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své
obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo dodává kupujícímu zboží nebo poskytuje služby. Zákazníkem našeho
internetového obchodu je kupující nepodnikatel.
Kupující – spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo
mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním
jinak jedná.
Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami
občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
Výňatky z těchto zákonů najdete pod touto částí obchodních podmínek.


Kupní smlouva – Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je
informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto
zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. K uzavření kupní smlouvy
nedochází odesláním objednávky kupujícím prodávajícímu. Kupní smlouva vzniká okamžikem
potvrzení objednávky kupujícího prodávajícím. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a
prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními
podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy. Uzavření kupní smlouvy bez sjednání
všech jejích náležitostí stanovených občanským zákoníkem je ve smyslu ustanovení § 1726
občanského zákoníku vyloučeno. Prodávající dále v souladu s ustanovením § 1740 odst. 3)
občanského zákoníku vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.
Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami
a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Po
dokončení objednávky bude kupujícímu zasláno e-mailové potvrzení této objednávky. Přílohou
tohoto potvrzení je aktuální znění obchodních podmínek a Zásad ochrany osobních údajů. Za
okamžik uzavření kupní smlouvy se považuje okamžik potvrzení objednávky prodávajícím.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či
kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva
je prodávajícím archivována v souladu s příslušnými právními předpisy za účelem jejího
úspěšného splnění, případně za dalšími účely (více v Zásad ochrany osobních údajů), a není
přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření
smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má
možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní
podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu a je tak
umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Náklady na použití komunikačních
prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši,
závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.

Dle novely zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty nelze od 1. 1. 2013 měnit
údaje v již vystaveném daňovém dokladu (faktura). Údaje v daňovém dokladu (faktura)
je možné měnit jen v případě, kdy zákazník zboží ještě nepřijal a nezaplatil.
V souladu se zákonem č. 542/2020 Sb., o výrobcích s ukončenou životností, v platném
znění, jehož účelem je předcházení vzniku odpadu z vybraných výrobků a na nakládání s
výrobky s ukončenou životností zákon o odpadech, Prodávající provádí zpětný odběr
použitého elektrozařízení od svých zákazníků určeného k ekologické likvidaci.
3. Dodání zboží
Objednané zboží doručujeme vlasní dopravou v Brně nebo balíkem České pošty do Balikovny.cz (nejbližší kontaktní místo pro Kupujícího). Na telefonické nebo emailové požádání a příplatek +200Kč k ceně zboží, doručíme zásilku na vybranou adresu v České republice prostřednictvím kurýra. Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a
provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 2 - 6
pracovních dnů. Ve výjimečných případech nebo pokud není zboží skladem nebo je v rezervaci, může být dodací
lhůta i delší, o čemž bude kupující bezodkladně po zjištění této skutečnosti vyrozuměn. Místo
dodání je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání
předmětu na uvedenou adresu  nebo na kontaktní místo Balikovny.cz.
Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu zajišťuje
prodávající. Daňový doklad (fakturu) a návod na
používání výrobku v českém jazyce si kupující stáhne z informačního e-mailu prodávajícího a použije pokynů ke stažení návodu k použití v českém jazyce. Kupující si při převzetí zboží vždy
pečlivě zkontrolujte dodané zboží. V případě, že výrobek je poškozen uveďte
tuto informaci do předávacího protokolu přepravní služby, pošty. Prodávající je povinen
obstarat objednané zboží v dohodnuté lhůtě. Nestane-li se tak, kupující je oprávněn od smlouvy
odstoupit.
Rozvoz zboží můžeme zajistit jen v Brně a to zdarma. Při dopravě zdarma zajišťujeme dodání Poštou do Balikovny.cz. Dodání na adresu kupujícího je jen na základě dohody a odsouhlasení příplatkové částky 200Kč viz předešlý text.

Osobním odběr není možný.
**Prodávající zajišťuje dopravu pouze na území České republiky. V případě, že si Kupující
přeje zaslat zboží do zahraničí, je třeba při objednání dopravy potvrdit zvýšenou sazbu 450Kč a zaplatit předem na účet.
4. Platební podmínky
V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě,
prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. Je-li
platná cena totožná nebo nižší než na písemné nebo e-mailové objednávce, není zpětně
kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za sjednanou cenu dle platně uzavřené smlouvy.
Pokud bude cena měněna, zákazník potvrdí, že změnu bere na vědomí a souhlasí s ní, a to
stejným způsobem, jakým byl o této změně vyrozuměn.
Platební podmínka - základním způsobem provedení platby je platba v hotovosti při předání
předmětu plnění, případně též možnost využití dalších způsobů plateb, které jsou uvedeny níže.
V případě, že zákazník zvolí platbu předem, prodávající vyčká s odesláním zboží až do splnění
povinnosti zákazníka provést platbu. Provedením platby se rozumí připsání celé částky dle
smlouvy na účet prodávajícího.
Všechny ceny jsou konečné, uváděny včetně DPH a příspěvků na likvidaci historického
elektroodpadu, resp. dalších poplatků, které je spotřebitel povinen za zboží zaplatit. Spotřebitel
má možnost před provedením objednávky seznámit se skutečností po jakou dobu zůstává cena
v platnosti a to prostřednictvím e-mailu zaslaným na adresu info.blueoene@seznam.cz , případně telefonicky.
Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem, který si kupující stáhne z informačního emailu prodávajícího. Zboží zůstává do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího. V případě stornování objednávky nebo její
části ze strany dodavatele (např. zboží je doprodáno) jsou peníze nebo jejich příslušná část
obratem odeslány zpět na číslo účtu, ze kterého byly převedeny, pokud není dohodnuto jinak.
Veškeré změny a změny cen na internetovém obchodě jsou vyhrazeny. Cena je platná v době objednání.
Způsoby plateb:
• platba v hotovosti při převzetí zboží
• platba kartou při převzetí zboží v Balikovna.cz
• platba dobírkou v Balíkovna.cz
• platba bankovním převodem

Storno objednávky ze strany kupujícího – kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv
před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu. O stornu objednávky bude informovat Provozovatele na infolince  anebo
mailem info.blueone@seznam.cz
Prodávající potvrzuje, že výrobky jím prodávané, na něž se vztahuje zák. č.
22/1997 Sb. ve smyslu nařízení vlády č. 173/1997 a 179/2001, jsou v souladu s těmito
nařízeními. Prodávající prohlašuje, že výrobky jím prodávané, které
přicházejí do styku s potravinami, vyhovují zákonu č. 258/2000 Sb., a vyhláškám MZ ČR
38/2001 Sb., a 186/2003 Sb, a dále pak Nařízení Evropského parlamentu a Rady ES 1935/2004
Právo odstoupení od smlouvy
5. Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího, který je spotřebitelem
v souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání
důvodů do 14 dní ode dne uzavření smlouvy.
Je-li předmětem závazku koupě zboží, končí lhůta uplynutím čtrnácti dnů ode dne, kdy
spotřebitel nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezeme zboží, nebo
a) poslední kus zboží, objedná-li spotřebitel v rámci jedné objednávky více kusů zboží,
které jsou dodávány samostatně,
b) poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí,
nebo
c) první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou
dobu.
Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu
vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke
kupujícímu. V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 nese spotřebitel při odstoupení
od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. náklady spojené s navrácením zboží.

Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených
podmínek:
• Nejpozději 14. den musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od
smlouvy.
• Formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení viz níže nebo stačí krátký informační email, zaslaný na info.blueone@seznam.cz .
• neprodleně Vás budeme informovat kam zboží zpět zaslat, přibalte ke zboží zprávu o odstoupení.
• Zboží doručte zpět na vlastní náklady na námi doručenou zpětnou adresu 
a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
• Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v
původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být
nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, dokumentů atd.) a s kopií
dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
• Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z
internetového obchodu Vám budou vráceny převodem na Váš účet a to do 14 dnů od odstoupení
od smlouvy. Prodávající není povinen kupujícímu vrátit všechny vynaložené
prostředky dříve, než mu kupující předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu
odeslal.
• Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží
v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s
povahou, vlastnostmi a funkčností zboží; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno)
je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích. Prodávající je
oprávněn započíst částku představující náhradu škody, která mu vznikla užíváním
zboží v rozporu s § 1833, na kupní částku.
• Pokud byly předmětem uzavřené smlouvy služby a bylo započato s jejich plněním,
potom má kupující povinnost uhradit poměrnou část ceny za spotřebované služby,
pokud kupující od smlouvy odstoupil.
• Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi
prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení
od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku
účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý
dárek. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi
prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení
od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku
účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý
dárek. Nevrátí-li kupující poskytnutý dárek ve lhůtě stanovené prodávajícím, má
prodávající právo nadále vymáhat částku odpovídající hodnotě nevráceného výrobku.
• Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením
zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou
povahu obvyklou poštovní cestou.

Kupující není oprávněn odstoupit od uzavřené smlouvy ve smyslu ust. § 1837 občanského
zákoníku:
o o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě
plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem
spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před
uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo
odstoupit od smlouvy
o o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního
trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro
odstoupení od smlouvy
o o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo
přizpůsobeného jeho osobním potřebám
o o neodkladné opravě nebo údržbě, která má být provedena v místě určeném
spotřebitelem na jeho výslovnou žádost; to však neplatí pro provedení jiných
než vyžádaných oprav či dodání jiného zboží než náhradních dílů nutných k
provedení opravy nebo údržby,
o o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z
hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil
o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v
zapečetěném obalu, pokud jej spotřebitel porušil
o o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co
bylo započato s plněním; v případě plnění za úplatu, pokud započalo s
předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro
odstoupení od smlouvy, spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od
smlouvy zaniká, a podnikatel mu poskytl potvrzení podle § 1824a odst. 1 a 2
nebo § 1828 odst. 3 a 4.

6. Odstoupení od smlouvy ze strany dodavatele/prodávajícího
Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené se zákazníkem v těchto případech:
zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele
zboží, resp. není možné dodat prodávajícímu zboží od dodavatele prodávajícího za původně
udávanou cenu, dále také v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné než je cena
pro tento typ/druh zboží obvyklá).
Za zjevnou chybu v ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních tří číslic na
místo čtyř; o jednu cifru nižší cena (např. při udávání ceny „vypadne“ jedna číslice); zjevně
nízká cena zboží (např. o 50 % nižší cena, než je pro tento druh a typ zboží obvyklé, aniž by u
zboží bylo uvedeno, že se jedná o výprodej či o jinou slevovou akci); a jiné zjevné chyby
v psaní, zjevné chyby v popisu zboží, obrázku atd., nebo v případě zjevně mylné chyby
v informaci podané prodejcem.
V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za
účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku
kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném
termínu a to do 10 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů od storna objednávky ze strany
prodávajícího.
Kupující – spotřebitel je oprávněn zakoupit pouze takové množství, které odpovídá běžnému
chodu domácnosti. Zboží, které nakupuje Kupující – spotřebitel, není určeno k průmyslovému
či profesionálnímu užití. Zboží, které nakupuje Kupující – spotřebitel, není určeno k dalšímu
prodeji. Pokud Kupující – spotřebitel objedná nebo zakoupí takové množství, které neodpovídá
běžnému chodu domácnosti, nebo prodávající usoudí, že bude použito k dalšímu prodeji, je
prodávající oprávněn objednávku zrušit, a v případě, že byla objednávka potvrzena, je oprávněn
odstoupit od kupní smlouvy, a to bez jakýchkoli dalších nároků kupujícího.
Výše uvedená ustanovení se analogicky použijí i pro zrušení (stornování) objednávky a
analogicky se taktéž uplatní pro deklaraci marketingových akcí.
7. Práva z vadného plnění
Kupující je před prvním použitím povinen prostudovat návod k použití či návod na obsluhu a
případné záruční podmínky a následně se těmito informacemi důsledně řídit, v opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou
vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti prodávajícího za vady. Doba pro
uplatnění práv z odpovědnosti prodávajícího za vady začíná běžet převzetím věci kupujícím.
Kupující je v souladu s § 2104 povinen zboží podle možnosti prohlédnout co nejdříve po jeho
převzetí a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství.
V případě, že Kupující použije zboží k profesionálním či průmyslovým účelům a v příčinné
souvislosti s takovým použitím se na zboží vyskytne vada, jedná se o vadu, kterou kupující sám
způsobil a práva z vadného plnění tak kupujícímu nenáleží.
Kupující není oprávněn postoupit práva z odpovědnosti za vady a práva ze záruky (byla-li
záruka poskytnuta) třetí osobě.
8. Doba pro uplatnění práv z vadného plnění
Při prodeji spotřebního zboží je stanovena doba pro uplatnění práv z vadného plnění v délce
trvání 24 měsíců, může však být prohlášením Prodávajícího nebo třetí osoby, na jeho obalu či
reklamě stanovena delší. Pokud je poskytována záruka, prodávající určí podmínky a rozsah
záruky formou prohlášení v záručním listě či zvláštními obchodními podmínkami, a není-li tak
určeno, uplatní se na vzniklé ustanovení Občanského zákoníku o záruce za jakost. Odpovědnost
prodávajícího za vady se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené
používáním či na vadu, kterou způsobil kupující nebo třetí osoba.
Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi a mají-li být podle smlouvy digitální obsah
nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, může kupující
spotřebitel vytknout vadu, která se na nich vyskytne nebo projeví v době dvou let od převzetí.
Má-li být plněno po dobu delší dvou let, má kupující spotřebitel právo z vady, která se vyskytne
nebo projeví v této době.
Spotřebitel při uplatnění práv z odpovědnosti z vadného plnění má tato práva:
• právo na bezplatnou opravu zboží nebo právo na dodání nového zboží nebo výměnu
jeho součásti. Kupující – spotřebitel smí uplatnit pouze takový způsob odstranění
vady, který není nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se
posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a
to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro
kupujícího.
• Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně
nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
• Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy,
a) pokud prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil  b) se vada projeví opakovaně
c) je vada podstatným porušením smlouvy
d) je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude
odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
• Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada věci nevýznamná; má se za to, že
vada není nevýznamná.
Odpovědnost za vady a práva z ní vyplývající pro všechny kupující, kteří nejsou spotřebiteli,
se uplatní v rozsahu, který stanoví konkrétní dovozce či výrobce. Není-li tak stanoveno
dovozcem či výrobcem, uplatní se práva vyplývající z odpovědnosti za vady dle § 2099 a násl.
Občanského zákoníku. 
9. Reklamace (Práva z vadného plnění)
V případě, že reklamaci uplatnil Kupující – spotřebitel, bude reklamace včetně odstranění vady
vyřízena a spotřebitel o tom bude informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění
reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném
uplynutí lhůty může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
Prodávající vydá spotřebiteli při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede
datum, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace
spotřebitel požaduje a kontaktní údaje spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení
reklamace. Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého věc byla koupena.
V případě vady věci tedy může kupující uplatnit právo na opravu pouze u prodejce na jeho kontaktním emailu. Kupující je povinen oznámit prodávajícímu vadu zboží bez zbytečného odkladu poté, co se projeví. Kupující – spotřebitel má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s
uplatněním práv z odpovědnosti za vady. V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci
má spotřebitel také právo na úhradu nákladů nezbytně vynaložených k tomuto odstoupení.
V případě reklamace notebooků, mobilních telefonů, tabletů, paměťových zařízení či
jiných počítačových systémů nebo zařízení pro ukládání dat nenese prodávající odpovědnost
za obsah a data uložená na takovém uložišti a taktéž nenese odpovědnost za ztrátu, poškození
nebo zneužití dat. V případě reklamace neprovádí prodávající zálohování dat nebo obnovu dat.
Kupujícímu se doporučuje provádět pravidelné systematické zálohování dat na jiné uložiště.
Kupující bere na vědomí, že v případě, kdy je reklamace řešena výměnou zboží za nové,
původní zboží se nevrací.
Pokud si kupující nevyzvedne zboží ani po uplynutí 8 měsíců ode dne vyřízení reklamace, je
Prodávající oprávněn k prodeji tohoto výrobku třetí osobě vhodným způsobem za přiměřenou
cenu ve smyslu § 2428 občanského zákoníku, na účet Kupujícího; výtěžek Kupujícímu vydá
bez zbytečného odkladu, může si však odečíst skladné a účelně vynaložené náklady spojené s
prodejem. V případě, že zboží nebude možné prodat, je Prodávající oprávněn zboží zlikvidovat.
V takové případě nemá Kupující nárok na jakoukoli náhradu za zlikvidované zboží

10. Ochrana osobních dat
Informace o ochraně osobních údajů naleznete v odstavci Ochrana dat 2023 ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ 

11. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno s) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d
a násl. zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s návrhem na
mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit na orgán mimosoudního
řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových
stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení
spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.
Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele
obrátit se svým nárokem na civilní soud.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní
inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa:
www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a
kupujícím z kupní smlouvy.
12. Spotřebitelské akce a VIP program
připravujeme


Ve Brně 6. 1. 2023

---------------------------------------------------------------------------------------------------

FORMULÁŘ
Odstoupení od Kupní smlouvy
(do 14 dní o převzetí zboží)


Informace o prodávajícím:
Mame-Slevu.cz, Petr Šimčík zapsaný u Živnost.úřadu v Brně
Se sídlem: Jasanová 16, Brno 63700 (není adresa pro zaslání zboží zpět)
IČ: 13036891, DIČ: CZ 7102103888
Adresa pro odeslání zboží bude zaslána v informačním emailu


Informace o spotřebiteli (kupujícím):
Jméno a příjmení:
Ulice Číslo popisné:
Město PSČ:
Telefon E-mail:
Bankovní účet
číslo:*


Informace o zakoupeném zboží:
Typ zboží (např. Philips Lumea BRI958):
Datum zakoupení výrobku:
Číslo objednávky:
Číslo prodejního dokladu (faktury):
„V souladu s § 1829 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku tímto odstupuji od smlouvy (ze dne a s číslem
smlouvy výše uvedené) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží a nákladů na dodání zboží z
internetového obchodu na výše uvedený účet.“
Datum: Datum:

………………………………………                     ………………………………………
Podpis kupujícího                                  Podpis prodávajícího

Důvod vrácení zboží:
(nepovinné, bude zohledněno při řešení)
 Zboží je nefunkční
 Zboží mi nevyhovuje
 Zboží neodpovídá uvedenému popisu (uveďte prosím, o jaký parametr se jedná):
…………………………………………………………………………………………………………………………….
 Jiný důvod: …………………………………………………………………………………………………………

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reklamace 2023

Reklamační podmínky

OBDRŽELI JSTE NEKOMPLETNÍ NEBO VADNÝ VÝROBEK?

Pokud vám domů dorazil vadný výrobek, není kompetní, nefunguje správně a rozhodli jste se ho reklamovat, kontaktujte prosím nás nejlépe na email info.blueoene@seznam.cz  a společně vyřešíme tento problém. Reklamace řešíme vrácením peněz nebo výměnou zboží.

Do emailu uveďte tyto informace:

Nekompletní výrobek

Vadný výrobek

číslo objednávky nebo faktury  číslo objednávky nebo faktury
přiložte typ výrobk                přiložte typ výrobku              
popis chybějící části popis vady

Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku, výrobky balíme do brůhledného obalu. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce nebo u nás na uvedeném emailu. Doporučujeme tuto situaci nahlásit co nejdříve.

Odeslání výrobku k reklamaci:

Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Po dohodě s Provozovatelem, můžete poslat jen samotný přístroj, bez dopňků. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete zde:

---------------------------------------------------------------------------------

PRŮVODNÍ DOPIS K REKLAMACI Mame-Slevu.cz
do 24 měsíců od jeho převzetí


Jméno a příjmení: _____________________________________________________________________________________
Adresa (ulice, č. p., město, PSČ): ________________________________________________________________________
Telefon:______________________________________________________________________________________________
E-mail: _______________________________________________________________________________________________
Číslo Vašeho bankovního účtu (pro případ vrácení peněz): ______________________________________________
Informace o reklamovaném výrobku:
Typ zboží
(např. Epilátor )
Datum zakoupení
Číslo objednávky
Číslo prodejního dokladu (faktury)
Popis závady**



Zboží zašlete na adresu, kterou zašleme v informačním emailu o řešení reklamace (nezasílat na fakturační adresu) 



________________________
Datum a Váš podpis

-------------------------------------------------------------------------------------------

Výrobek s neodstranitelnou vadou.

Pokud bude reklamované zboží posouzeno jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).

Náklady spojené s Reklamací.

Pokud servisní středisko nebo Provozovatel uzná, že vaše reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k reklamaci na naši adresu kterou obdržíte v informačním emailu o řešení reklamace. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou.

Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, obraťte se prosím na naši infolinku nebo kontaktní email viz kontakty. Rádi Vám poradíme!

Na spolupráci se těší tým eshopu Mame-slevu.cz

Ochrana dat 2023

ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ


V rámci tohoto dokumentu si Vás dovolujeme seznámit s veškerými důležitými informacemi, které se
týkají zpracování osobních údajů při provozu internetového obchodu Mame-slevu.cz.


Provozovatelem internetového obchodu Mame-slevu.cz a zároveň správcem a zpracovatelem osobních údajů
je společnost Mame-slevu.cz Petr Šimčík, IČ: 13036891, se sídlem Jasanová 16, Brno 63700
(dále jen „Mame-slevu.cz nebo Provozovatel“).


Níže najdete odpovědi zejména na následující otázky.
• Na koho se můžete obrátit v záležitostech souvisejících se zpracováním osobních údajů?
• Za jakým účelem Provozovatel osobní údaje zpracovává?
• Jaké osobní údaje Provozovatel zpracovává a jaké k tomu má oprávnění?
• Odkud Provozovatel získává osobní údaje?
• Komu dále Provozovatel osobní údaje předává?
• Jak se dozvíte, že Provozovatel zpracovává Vaše osobní údaje a jaká práva ve věci ochrany
osobních údajů můžete uplatnit?
Společnost Mame-slevu.cz přistupuje odpovědně ke zpracování osobních údajů a zejména dbá na jejich
zabezpečení, to vše v souladu s obecně závaznými právními předpisy.


1. Na koho se můžete obrátit v záležitostech souvisejících se zpracováním osobních údajů?
Na prvním místě se můžete vždy obrátit přímo na společnost Mame-Slevu.cz, která je správcem
osobních údajů, které zpracovává v souvislosti se svým podnikáním, zejména tedy s provozem
internetového obchodu mame-slevu.cz.


Doručovací adresa: Mame-slevu.cz Petr Šimčík, Jasanová 16, 63700 Brno
E-mail: info.blueone@seznam.cz
Veškeré kontaktní údaje naleznete na internetových stránkách www.mame-slevu.cz.
2. Má společnost Provozovatel pověřence pro ochranu osobních údajů?
Ne
3. Za jakým účelem zpracováváme osobní údaje?
3.1 Osobní údaje zpracováváme za tím účelem, abychom Vám mohli poskytnout naše služby.
Abychom s Vámi mohli uzavřít kupní smlouvu, tj. abyste mohli nakoupit na našem e-shopu
mame-slevu.cz, potřebujeme bezpodmínečně znát Vaše identifikační a kontaktní údaje. Pro tento
účel nepotřebujeme Váš souhlas se zpracováním těchto osobních údajů; zákonným
důvodem je v tomto případě plnění smlouvy (a případně přijetí opatření před uzavřením
smlouvy).
Vaše osobní údaje zpracováváme i pro potřeby dalšího plnění vyplývajícího z námi
poskytnutých služeb. Zejména se jedná o případy, kdy dochází k vrácení či reklamaci
zboží.
3.2 Naší právní povinností je řádně splnit smlouvu, kterou jste s námi uzavřeli a dodržovat
ustanovení právních předpisů. Za účelem naší zpětné kontroly, že závazek ze smlouvy byl
z naší strany řádně splněný, budeme Vaše osobní údaje zpracovávat za účelem zaslání
3.3
Dotazník spokojenosti. Můžeme zaslat Dotazník spokojenosti, je tedy nevyhnutelné pro splnění
právních povinností, které se na nás vztahují z právních předpisů a pro plnění smlouvy,
jejíž jste smluvní stranou. Kontrolujeme nejen to, jestli s Vámi uzavřená smlouva byla
řádně a včas splněná, ale i skutečnost, zda nedošlo k neoprávněnému zpracování osobních
údajů, byli Vám poskytnuty všechny potřebné nebo zákonem požadované informace a
umožníme Vám tak případný problém řešit.
3.4 Jsme oprávněni zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem ochrany našich práv a
oprávněných zájmů, typicky v případě jakéhokoli sporu. V tomto případě tedy
nepotřebujeme ke zpracování osobních údajů Váš souhlas.
3.5 Zpracování některých osobních údajů nám ukládá přímo zákon, např. jsme povinni
uchovávat daňové doklady po zákonem stanovenou dobu.
4. Jaké osobní údaje Provozovatel zpracovává?
Zpracováváme pouze nezbytně nutné základní údaje, a to identifikační údaje (jméno a příjmení,
IP adresu, adresu bydliště) a kontaktní údaje,
tj. Váš e-mail a Vaše telefonní číslo.
Dále zpracováváme údaje o Vámi provedeném nákupu či o poskytnutých službách, včetně
případné komunikace, zejména týká-li se reklamace, vrácení zboží či uplatňování Vašich práv.
5. Jaká máme oprávnění k tomu, abychom zpracovávali Vaše osobní údaje?
Zpracování osobních údajů provádíme vždy na základě jednoho ze zákonných důvodů pro každý
účel zpracování.
5.1 Ve valné většině případů je zpracování osobních údajů nezbytné pro uzavření a plnění
smlouvy. V tomto případě nepotřebujeme ke zpracování Váš souhlas.
5.2 V některých případech provádíme zpracování osobních údajů z titulu našeho oprávněného
zájmu. Jedná se například o zasílání obchodních sdělení nebo v případech, kdy společnost
Mame-Slevu.cz uplatňuje své nároky nebo chrání svá práva a své oprávněné zájmy.
5.3 Dalším zákonným důvodem zpracování osobních údajů je zákonná povinnost, která je nám
uložena obecně závaznými právními předpisy.
5.4 V některých případech je zpracování osobních údajů založeno na Vašem souhlasu,
abychom svým registrovaným zákazníkům mohli poskytnout různé výhody, anebo pro
potřeby hodnocení kvality našich služeb.
6. Komu dále osobní údaje předáváme?
6.1 poskytovatelům platebních služeb a zpracovatelům plateb za účelem zabezpečení převodu
finančních prostředků;například vrácení platby za vrácené zboží
6.2 poskytovatelům  poštovních a přepravních služeb;
6.3 některé osobní údaje mohou být na vyžádání předávány příslušným orgánům veřejné moci.
7. Zajímá Vás, jaké osobní údaje zpracováváme o Vaší osobě?
V takovém případě se na nás můžete kdykoli obrátit s žádostí o sdělení podrobností o zpracování
osobních údajů a my Vám bezplatně poskytneme podrobné informace, případně Vám poskytneme
kopii zpracovávaných údajů.
Jedná se o Vaše právo na přístup k osobním údajům.
Musíme Vás však upozornit, že v případě opakovaných anebo nedůvodných žádostí jsme
oprávněni požadovat za poskytnutí informací úhradu nákladů s tím spojených nebo poskytnutí
informace odepřít.
8. V jakých dalších záležitostech se na nás můžete obrátit?
8.1 Máte právo na opravu osobních údajů, tj. můžete se obrátit na společnost Provozovatele
s žádostí o opravu, jestliže údaje, které o Vás společnost Provozovatele vede, jsou nepřesné,
neúplné či neaktuální.
9. Máte právo na výmaz osobních údajů, tj. můžete se obrátit na společnost Provozovatele
s žádostí, aby Vaše osobní údaje zpracovávané společností Provozovatele byly vymazány.
Aby mohly údaje být vymazány, musí se jednat o jeden z těchto případů: (i) údaje nejsou
potřebné pro účel, pro který byly zpracovávány, (ii) pokud jste odvolal/a souhlas se
zpracováním údajů, (iii) údaje byly zpracovány protiprávně, (iv) údaje musí být vymazány
ke splnění právní povinnosti, nebo (v) údaje byly shromážděny v souvislosti s nabídkou
služeb informační společnosti.
9.1 Máte právo na omezení zpracování osobních údajů, tj. můžete se obrátit na společnost Provozovatele, aby omezila zpracování Vašich osobních údajů. Aby mohlo zpracování údajů
být omezeno, musí se jednat o jeden z těchto případů: (i) popíráte přesnost vašich osobních
údajů, nebo (ii) zpracování údajů je protiprávní, ale odmítáte výmaz takových osobních
údaj, nebo (iii) budete požadovat zpracování osobních údajů pro potřeby uplatnění Vašich
nároků, přestože již byl splněn účel, pro který společnost Provozovatele údaje zpracovávala,
nebo (iv) jste vznesl/a námitku proti zpracování a zatím nebylo ověřeno, zda oprávněný
zájem společnosti Provozovatele převažuje nad Vašimi oprávněnými zájmy.
9.2 Máte právo na přenos osobních údajů, tj. můžete se obrátit na společnost Provozovatele, aby
Vám Vaše osobní údaje byly poskytnuty ve strukturovaném, běžně používaném a strojově
čitelném formátu nebo aby tyto údaje byly rovnou přeneseny k jinému správci. K přenosu
údaje může dojít jedině v případě, že zpracování je založeno na uzavřené smlouvě nebo na
Vašem souhlasu a zároveň se jedná o automatizované zpracování.
9.3 Souhlas, který jste udělil/a se zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat.
9.4 Pokud uplatníte některé z práv týkající se osobních údajů, má společnost Provozovatele
právo žádat prokázání Vaší totožnosti. Žádost o přístup k osobním údajům tak musí být
zaslána z e-mailové adresy žadatele. Bude-li žádost podána jinou formou, či z jiné emailové adresy, má společnost Provozovatele právo požadovat dodatečné ověření formou
odpovědi na ověřovací e-mail. V případě, kdy žadatel neprokáže svou totožnost do 14 dnů
od zaslání ověřovacího e-mailu, nebude jeho žádost na uplatnění práv přijata. Společnost
Provozovatele si v odůvodněných případech vyhrazuje právo požádat o přesnější ověření
totožnosti subjektu údajů, a to např. prostřednictvím úředně ověřeného podpisu či
prostřednictvím datové schránky (taková situace může nastat v případě, kdy má společnost
Provozovatele odůvodněně za to, že o přístup k osobním údajů žádá nikoli subjekt údajů a
mohlo by se tak jednat o únik osobních údajů).
10. Kdy je možné vznést námitku proti zpracování osobních údajů?
Právo vznést námitku máte zejména v těchto případech.
(a) Můžete vznést námitku proti zpracování osobních údajů, které společnost Provozovatele
provádí na základě svého oprávněného zájmu. V takovém případě Vaše osobní údaje nebudou
dále zpracovávány, ledaže Vám společnost Provozovatel prokáže, že její oprávněný zájem
má přednost před Vašimi zájmy.
(b) Můžete vznést námitku proti zpracování osobních údajů, a to v případě, že vaše osobní údaje
zpracováváme pro účely přímého marketingu. V takovém případě již Vaše osobní údaje
nebudou dále zpracovávány.
11. Jak dlouho budeme zpracovávat Vaše osobní údaje?
Doba zpracování osobních údajů je uvedena u konkrétních účelů zpracování v tomto dokumentu.
Doba, po kterou budeme zpracovávat Vaše osobní údaje je daná našimi povinnostmi
vyplývajícími ze smlouvy, kterou jsme s Vámi uzavřeli a dalšími povinnostmi, které nám ukládá
zákon, např. povinnost archivace zákonem stanovených dokumentů.
V některých případech je doba zpracování osobních údajů závislá na trvání Vašeho souhlasu se
zpracováním.
V každém případě údaje, které nejsou třeba ke splnění daného účelu nebo k jejichž zpracování
nemáme zákonný podklad, likvidujeme.
12. Jak můžete postupovat v případě, že se domníváte, že společnost Provozovatele při
zpracování Vašich osobních údajů postupuje nezákonně?
Máte právo obrátit se se stížností na dozorový orgán, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.
Brno 6.1.2023

KONTAKTY

Mame-slevu.cz

Adresa: Jasanová 16

PSČ: Brno 63700

Email: info.blueone@seznam.cz

Telefon: +420 773104922

OTZmN